Friday, June 27, 2014

Miloš Pojar, Czech author and diplomat, died he was 71.

Miloš Pojar  was a Czech (and Czechoslovak prior to 1993) historian, writer and diplomat died he was 71.. Pojar oversaw the establishment of diplomatic relations between the former Czechoslovakia and Israel following the Velvet Revolution.[1] He became the first Czech ambassador to Israel following the revolution.[1] Pojar served as ambassador from 1990 until 1994.[2] His son, Tomáš Pojar, currently serves as the Ambassador of the Czech Republic to Israel, as of February 2012.[1][2]

(1940 – January 23, 2012)



The majority of Pojar's books and articles focused on Jewish history and themes, though the government of Communist Czechoslovakia forbid him from publishing his work from 1970 until 1990.[1] After returning from Israel, Pojar became the director of the Jewish Museum in Prague's Educational and Cultural Center in the 1990s and a lecturer at the New York University's Prague campus.[1][3]
His last book, completed shortly before his death, explored the relationship between Tomáš Garrigue Masaryk and the Jewish people.[1]
Pojar died at a hospital in Prague on January 22, 2012, at the age of 71.[1]



To see more of who died in 2011 click here

1 comment:

Anneke Sergio said...

Iată un medic excelent pe bază de plante care m-a vindecat de Hepatită B. Numele său este Dr. Imoloa. Am suferit Hepatita B timp de 11 ani, eram foarte slabă cu dureri pe tot corpul, stomacul mi s-a umflat și cu greu puteam mânca. Și într-o zi fratele meu a venit cu un medicament pe bază de plante de la medicul Imoloa și mi-a cerut să beau și am băut, deci, nu există nicio speranță și iată că, după 2 săptămâni de la luarea medicamentului, am început să simt alinare, stomacul meu umflat a început să se micșoreze și durerile dispăruseră. Am devenit normal după finalizarea medicamentului, am mers la spital și am fost testat negativ, ceea ce înseamnă că m-am vindecat. De asemenea, poate vindeca următoarele boli cu ajutorul medicamentelor sale pe bază de plante ... lupus, febră de fân, rujeolă, dureri corporale, tuse uscată, hepatită diabetică ABC, ulcer bucal, cancer de gură, boală cu sare biliară, deficiență folică, diaree, boli cardiovasculare, Neoplasme, boli respiratorii cronice, tulburări mentale și de comportament, inflamatorii hepatice / renale, cancer de ochi, boala cancerului de piele, malarie, boli renale cronice, hipertensiune arterială, otrăvire alimentară, boală parkinson, cancer intestinal, cancer osos, tumori cerebrale, astm, artrita, epilepsie, fibroza chistica, boala lyme, dureri musculare, holera, oboseala, dureri musculare, lipsa de respiratie, tuberculoza, boala alzhemerului, artrita reumatoida, tulburari de anxietate, dureri de spate, boala Crohn, insuficienta renala cronica, leucemie mieloida acuta, acuta pancreatită, boală inflamatorie cronică articulară, boală inflamatorie intestinală, boala Addison, acnee la spate, cancer de sân, bronșită alergică, boală Celia, boala bulimia, congeni bolile de inimă, ciroza, spectrul alcoolului fetal, constipația, infecția fungică a unghiilor, fabromialgia, (vraja de dragoste) și multe altele. este un mare om de plante. Contactați-l pe e-mail; drimolaherbalmademedicine@gmail.com. Puteți ajunge și la el pe whatssap- +2347081986098.

Colin Burgess, the original drummer of AC/DC, passed away on Dec. 16, 2023, at the age of 77

Colin Burgess Colin Burgess, original drummer for AC/DC.   PETER CARRETTE ARCHIVE/GETTY ...